duminică, 12 aprilie 2009

Despre mine

totu incepea......de la 17 ani impliniti cand nu il cun pe D-ZEU Absolut nik depre el si intr-o zi..... m-am imbolnavit atat de tare inca eram sa nu mai fiu pe acest pamant si dintr-o data am zis:DOAMNE VINDECA-MA!!! si m-am vindecat!! si am inceput sa aflu despre D-zeu si Minunile lui.am inceput sa citesc multe carti crestine si am invatat multe chiar fff multe.ii multumesc din tot sufletul ca me a deschis calea cea dreapta am avut o chemare de la el am inv si pe alti prieteni de ai mei calea cea dreapta si au ascultat cuvantul meu chiar daca am 20 de ani si sunt ff tanar.:X:X:*:*: ca cu toti suntem pacatosi!!!D-ZEU SA AIBA MILA DE NOI AMIN!!



!!!DOAMNE AJUTA!!!


prt contactare id-mesenger:paul_uby si http://ingerul3050.hi5.com

Un comentariu:

  1. buna am o rugaminte la tine as vrea sa ma inveti si pe mine calea cea dreapta a lui dumnezeu am mare nevoie de ajutorul tau dar si de al lui dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere